Saturday, December 29, 2012

Pengedar Sah Shaklee Kajang ~ Sayalah tu! :)

Semangat betul pagi2 update blog hehe.. sebenarnya tertangguh dari malam tadi sebab Anieq taknak berenggang dengan ummi yg ada bau harum susu + vitamin2 Shaklee! ;) Betapa kuatnya hubungan mesra bayi susu ibu dengn ibu dia. Inilah kelebihan & rezeki yg Allah beri kat saya dan anak2... Aien dan Anieq. SYUKUR ALHAMDULILLAH...


Tempoh penyusuan sepenuhnya Aien dengan susu ibu tahun 2008 dulu menemukan saya dengan Shaklee. Siapa sangka, menjelang bulan Ramadhan yg penuh berkat tahun 2009 ALLAH gerakkan hati saya untuk menghubungi Kak Norita, satu2nya pengedar Shaklee yg saya tahu. Masa tu memang saya cari milk booster utk stand by puasa sambil menyusukan Aien yg nak masuk umur 9 bulan. Siapa kata kita menyusu anak tak larat puasa?!

Ni masa nak g berbuka puasa dgn ofis ummi masa Aien 9 bulan


Bila dah suka dengan Shaklee & mengamalkannya secara konsisten hari2 selama lebih setahun jadi saya ambil keputusan utk daftar ahli dengan PERCUMA! Best kan dengar PERCUMA ni ;) Saya beli vitamin2 Shaklee sampai cukup 200uv (anggaran RM680) so layaklah saya dapat FREE MEMBERSHIP tu! Terpulang kat kita nak bayar RM65 + pos RM10 WM/RM20 EM kalau taknak beli 200uv. Tapi saya kan suka jimat-jimat ni, alang-alang beli & makan hari-hari, baik beli & dapat FREE ahli! Boleh refer SINI cara2 nak jadi ahli Shaklee.


Bermula secara part-time sampailah harini saya dah jadikan berniaga Shaklee ni kerja tetap saya utk dapat income setiap bulan. Maksudnya, saya dah berjaya resign bekerja dgn orang & kini bekerja sendiri dari rumah (WAHM) sambil anak2 di depan mata. Impian yg jadi kenyataan! :) Tak sia-sia berangan nak duduk rumah jaga anak2 pastu dapat duit bulan-bulan hehe... lepas ni berangan nak dapat 5 angka pulak! SUNGGUH TAK MUSTAHIL... ;)


Macam mana saya begitu yakin dengan Shaklee? Sebab...

1. Shaklee adalah syarikat vitamin yang telah lama berada dalam pasaran. Produknya yang asli dan semulajadi benar-benar menawan hati saya ditambah ia memberi kesan yang hebat pada taraf kesihatan saya dan keluarga. Lebih2 lagi dalam tempoh penyusuan anak2 saya!

2. Ia antara syarikat MLM yang adil. Apabila dah bergelar pemimpin [bermula tahap Supervisor] bermakna kita dah break dari upline kita. Oleh kerana Shaklee tidak mengamalkan skim piramid maka bonus kita dibayar mengikut usaha yang kita letakkan. Dalam Shaklee pendapatan kita boleh melebihi pendapatan upline apabila kita berusaha dengan lebih baik. Bukan sahaja pendapatan, malah kita mampu melangkaui pangkat upline kita sekiranya kita rajin berusaha.

3. Bonus dibayar tidak melalui upline atau mereka yang sponsor kita tetapi ianya langsung dari syarikat. Bonus juga diberi dalam bentuk tunai. Tidak perlu downline untuk mendapat bonus dari syarikat.

4. Harga produknya sangat berpatutan dan setanding dengan kualiti yang kita bayar. Produk asli dan semulajadi terbukti apabila tiada silikan gel di dalam botol vitamin Shaklee. Tak percaya? Belilah sebotol dan check takkan ada silika gel dalamnya :)

Apa kelebihan menjadi ahli?

* boleh membeli produk dengan harga ahli & mengumpul point dlm bentuk uv

* jika rajin berkongsi kebaikan vitamin Shaklee, boleh meningkatkan uv tanpa ada downline.

* jika mencapai minimum 150 uv (lebih kurang belian RM450 sebulan) boleh menukarkan uv kepada cash (lebih kurang RM22.50. Siapa nak bagi kita RM22.50 tu kan?)

* jika berminat untuk serius berbiz, ada kelas khas disediakan. Juga blog dan group exclusive kumpulan Euphoria Shaklee di FB.

* Shaklee menawarkan 3C iaitu Cash, Car (bonus kereta) dan Convention (local dan international/Umrah yg ditaja sepenuhnya oleh Shaklee jika cukup syarat.


Jadi jika sesiapa yg nak dapatkan vitamin-vitamin Shaklee dengan harga ahli & nak COD kat Kajang (area Taman Kantan Permai, Giant Prima Saujana, Saujana Impian, Tesco Kajang, SAAS Kajang) dan yg berdekatan bolehla call saya dan buat temujanji dulu ya :)

Hujung minggu saya selalu balik rumah mak kat Cheras Baru atau mertua kat Semenyih. Boleh juga kalau nak COD area situ. Atau on the way ke sana. Kawasan berdekatan macam Taman Muda, Pandan Indah, Pandan Perdana, Taman Shamelin, Cheras Flat, Bandar Tun Razak, Balai Polis Semenyih, Semenyih Sentral, Kajang Perdana, Jelok Impian pun boleh.

Jika anda berdekatan dengan Shaklee HQ di Empire Tower atau lain-lain branch, boleh gunakan ID saya 852401 untuk membeli vitamin2 Shaklee dengan harga ahli. Jimat sangat!

Anda nak join saya? Hanya hubungi saya dan saya akan uruskan langkah pertama untuk anda menjadi seperti saya!

Boleh hubungi saya:
Call / Whatsapp: 012-679 0484
Email: elila80@yahoo.com
FB : Jannatul Fadilah
COD /self pick up istimewa untuk anda yg berada di Kajang berdekatan Taman Kantan Permai, Giant Prima Saujana, Saujana Impian, Tesco Kajang, SAAS Kajang, Cheras Baru, Taman Muda, Taman Putra, Pandan Indah, Pandan Perdana, Taman Shamelin, Cheras Flat, Bandar Tun Razak, Balai Polis Semenyih, Semenyih Sentral, Kajang Perdana, Jelok Impian dan kawasan berdekatan.


Salam kasih sayang :)

2 comments :

  1. Assalam sis.
    mcm mana klu sy nak join jd ahli shaklee bwh sis?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget